GLAZBENI KALEIDOSKOP / CALEIDOSCOPIO MUSICALE
GLAZBENI KALEIDOSKOP / CALEIDOSCOPIO MUSICALE
KONCERT-RECITAL / CONCERTO-RECITAL
Glazbeno putovanje kroz stoljeća, kulturu, mjesta, kompozitore i različite žanrove
Libera escursione musicale attraverso secoli, culture, paesi, compositori e generi diversi
Viola i vokal/viola e voce: Francesco Squarcia
Klavir i harmonika/pianoforte e fisarmonica: Aleksandar Valenčić
ČET / GIO, 6/12/2018, 18h
Zajednica talijana Buje / Comunita’ degli Italiani di Buie
ASTOR PIAZZOLLA: Trittico: Ave Maria - Oblivion - Libertango
GIOACCHINO ROSSINI: La Danza - Tarantella
OTTORINO RESPIGHI: Valse caressante
................ Omaggio a Oliver Dragojević ................
FRANCESCO SQUARCIA: Immensamente / Io e te
CHARLES DANCLA: Carnevale di Venezia (Tema con variazioni)
FRANCESCO SQUARCIA: Potenza della musica / Fiume ancora
JULES MASSENET: Meditation (Thais)
FRANCESCO SQUARCIA: Arrivederci (dedicata al figlio Giovanni-Nino)
DOMENICO MODUGNO: Meraviglioso
GRIGORAS DINICU: Hora Staccato – L'allodola (Paczirta)
FRANCESCO SQUARCIA: Dimela cantando
Francesco Squarcia, višestruko je nagrađivan međunarodni glazbenik, vokalni interpret i skladatelj, virtuoz na violi, rođeni Riječanin sa stalnom adresom u Rimu. Osnivač je i pokretač gudačkog ansambla «I Cameristi Italiani» s kojim je odlikovan prestižnom nagradom u umjetnosti i kulturi La ruota d'oro.
Od 1973.godine punih je 35 godina bio dio poznatog simfonijskog orkestra Nacionalne akademije «Santa Cecilia» iz Rima te je kao solist surađivao s najsprestižnijim međunarodnim koncertnim institucijama. Promovirao je izvedbe i snimanje brojnih CD-a s originalnim djelima, a 2013. dodijeljen mu je Zlatni grb grada Rijeke.
Aleksandar Valenčić, svestrani je aranžer i kompozitor. Početkom 90-ih godina počeo je komponirati i aranžirati skladbe „lakih” nota često kombinirajući elemente klasične glazbe, folka i etno muzike ostvarujući razne „crossover“ rezultate.Surađivao je s najvažnijim hrvatskim umjetnicima i grupama te sudjelovao na brojnim festivalima i kao skladatelj originalnih djela, ali i glazbenih aranžmana na kojima je dobio mnoge vrijedne nagrade. Sudjelovao je čak pet puta u odabiru skladbi za završnice Eurovision Song Contest.
Od 2013. godine nositelj je katedre Produkcija zvuka i glazbe Sveučilišta u Rijeci.
_________________________________________________________________
Francesco Squarcia, fiumano di nascita e romano d'adozione, è un musicista, un virtuoso della viola, un interprete vocale e compositore, pluripremiato a livello internazionale. È fondatore ed animatore del complesso d’archi I Cameristi Italiani con I quali è stato insignito con del prestigioso premio per l’arte e la cultura La Ruota d’oro promosso dal Rotary International.
Dal 1973 e per 35 anni ha fatto parte della celebre orchestra sinfonica dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia di Roma, alternando a questa attività quella in veste di solista che lo ha portato a collaborare con le più prestigiose istituzioni concertistiche internazionali.
È stato promotore e interprete di numerosi spettacoli e CD di musiche originali e nel 2013 è stato insignito dello Stemma della città di Fiume.
Aleksandar Valenčić, è un arrangiatore e compositore di talento. All’inizio degli anni novanta ha iniziato a comporre ed arrangiare brani di musica leggera, combinando spesso elementi di provenienza classica, popolare (folk) ed etnica ed originando così vari tipi di „crossover“. Ha collaborato con i più importanti artisti e gruppi musicali croati partecipando a tutti i festival ed aggiudicandosi numerosissimi premi sia come autore che in veste di arrangiatore. Ha preso parte e contribuito, per cinque volte, ai successi nelle selezioni finali per l’Eurovision Song Contest.
Dal 2013 è titolare della cattedra di arrangiamento e produzione musicale presso l’Università degli studi di Fiume.