Pučko otvoreno učilište Buje - najave događanja u Bujama
052 773 075

Tko želi nešto naučiti, naći će način; tko ne želi, naći će izliku. Pablo Picasso

OTVORENJE IZLOŽBE_APERTURA DELLA MOSTRA

OTVORENJE IZLOŽBE_APERTURA DELLA MOSTRA

OTVORENJE IZLOŽBE_APERTURA DELLA MOSTRA
26.06.2019. 19 h
Kula Sv.Martina Buje_Torre di San Martino Buie

On ja ona
KREATIVNA SNAGA STVARANJA

Elsa Demark Mazalović
Borna Mazalović
Edenea Mazalović

"Ispod maski napisana su imena: Edenea, Elsa, Borna. Imena naših autora, ali to ste mogli biti i vi! Svijet mašte i kreativnog stvaranja nije privilegija nekih „čudnih“ ljudi, kako ih okolina u ne razumijevanju zna nazivati.
Osim edukativnog karaktera, zanimljivost ove izložbe je u bogatstvu materijala i medija, koji su korišteni; od akrila na platnu, preko ilustracija slikovnica u pastelu i keramike, do nakita od prirodnih materijala i reciklaže plastike, te kombiniranih tehnika.
Poznavajući Elsinu stvaralačku strast i djetinju radoznalost, kojom upija sve što vidi, ne treba nas čuditi ovakva šarolikost tehnika koje koristi, a istovremeno usvojene tehnologije prenosi djeci".
Miranda Legović, kustosica


Lui io Lei
LA FORZA DELL'ESTRO CREATIVO

"La mostra, come il catalogo, inizia con delle maschere ovvero con dei calchi in gesso dei volti dei nostri autori. La maschera ci dà la possibilità di cambiare identità, di rimanere anonimi oppure può rappresentare l’assenza dell’ego.
Sotto alle maschere sono scritti i nomi: Edenea, Elsa, Borna. Sono i nomi dei nostri autori, ma potrebbero essere anche i vostri!

Il mondo delle maschere e della creatività non è un privilegio di “strani” individui, come senza comprenderli li definiscono spesso le persone. La cosa interessante di questa mostra, oltre il suo carattere educativo, è la ricchezza dei materiali e dei media che vengono usati; si spazia dall’acrilico su tela alle illustrazioni a pastello alla ceramica, fino ai gioielli in materiali naturali e plastica riciclata, fino alle tecniche combinate. Conoscendo la passione creativa di Elsa e la sua curiosità infantile, capace di assorbire tutto ciò che vede, non dobbiamo stupirci della varietà di tecniche usate né della varietà tecnologica trasmessa ai bambini nel medesimo tempo".
Miranda Legović, la curatrice

  • Filantropija – oslonac održivih zajednica

FOTO GALERIJA